3.6.11

My must have

Witajcie kochani. Z racji, iż dawno niczego nie pisałam postanowiłam dzisiaj coś nabazgrać, bo dłużej nie można tego odkładać :).
Ostatnio robiąc porządki w swojej szafie doszłam do wniosku, że są w niej poważne braki. Nadchodzi upalne lato, a u mnie na wieszakach wiszą same kardigany, i karmelowe swetry. Na wiosnę (która już dawno się zaczęła) wraz ze zmianą fryzury postanowiłam zatem zmienić, a właściwie bardziej uzupełnić swoją garderobę. Prezentuję wam mój must have sezonu wiosenno-letniego.

1. Porządna torba
To skandal, że taka część garderoby pojawiła się na mojej liście. Niestety z przykrością stwierdzam, że muszę koniecznie zakupić sobie dużą, modną torbę lub ewentualnie vintage'owy, pojemny plecaczek. Albo skórzaną listonoszkę, nad którą już dawno się zastanawiałam.

2. Kapelusz
Są hitem już od zeszłego lata, dlatego warto by było w niego zainwestować. Z moją nową fryzurą na pewno świetnie by się prezentował.




3. Rozpinana koszula
Najlepiej męska, zwiewna, z przepuszczającego powietrze materiału, w stylu militarnym. Wprost je uwielbiam. Świetnie pasują do wszystkiego i mają "charakter". Po cichu marzę o tej od Balmain...

4. Męski t-shirt
Od ostatniego czasu kiecki prawie wcale dla mnie nie istnieją. Za to upodobałam sobie luźne, (koniecznie) czarne t-shirty, np. z logami rockowych zespołów.

6. Spódnica
Dobra, jednak zmieniam zdanie. Oby nie za kusa i nie za pstrokata. Może być boho, długości maxi, albo przed kolana, nawet w kwiatowe wzory ale w ciemnych barwach.

7. Marynarka
Marynarki to zdecydowanie moja ulubiona część garderoby! W tym sezonie potrzebuję prostej, geometrycznie skrojonej, koniecznie w jakimś żywym kolorze. W sieciówkach jest całkiem spory wybór, więc myślę, że znajdę coś dla siebie.

A wy? Macie swoje must have na nowy sezon?

1 komentarz:

  1. O tak ! Porządna torba, słomiany kapelusz oraz prosta marynarka - też muszę to mieć ;)

    Albo mi się wydaje, albo pozmieniało się tutaj na blogu?

    Znowu piszę na moim modowym blogu, więc jeśli chcesz, wpadnij :)

    xoxo, Karolina

    OdpowiedzUsuń