28.1.11

Proenza Schouler Pre-Fall 2011

Z początku miałam zamiar napisać o kilku wybranych i najlepszych wg. mnie kolekcjach Pre-Fall, ale zdecydowałam się opisać dziś jedną, która od razu wpadła mi w oko. Mianowicie kolekcję Proenzy Schouler.

Jakoś nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi na Proenzę Schouler ale uważam, że ta kolekcja jest godna opisania choć w kilku zdaniach. Nareszcie zobaczyłam coś nowego. Ery kwiatowych motywów, futer w różnej postaci i marynarskiego looku już dawno mi zbrzydły. Natomiast w ciuchach Proenzy widzę mały powiew nowości. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to przede wszystkim kolorystyka oraz motywy. Podobają mi się odcienie turkusu, modrego, pomarańczy i czerwieni połączonej z czernią. W kolekcji pojawiły się także sukienki o ciekawych krojach, zwiewne koszule połączone z klasycznymi marynarkami i spodniami do kolan, a to wszystko dopełnione nielicznymi dodatkami w postaci torebek czy pasków. Całość ogółem nadaje się na każdą okazję, spokojnie można eksperymentować z poszczególnymi częściami garderoby. Oby więcej takich zachwycających kolekcji :)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz