18.3.11

Andrej






















4 komentarze:

  1. Andrej jest zagadką i objawieniem modowym. Chyba zaczynam rozumieć dlaczego fotografowie i projektanci chcą z nim współpracować. Każdy artysta lubi otaczać się dziwakami, a on taki jest, ale w pozytywnym znaczeniu. Na pierwszych zdjęciach powiedziałabym w 100%, że to kobieta. Lecz na ostatnim już zupełnie spogląda ze zdjęcia na mnie facet! Niesamowite jak potrafi się przeistaczać (mimiką).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego właśnie jest dla mnie czymś fascynującym. On ma te "coś", czego brakuje wielu modeleczkom z ładną buzią. Mimo, że nie przemawia do mnie ten "trend" na transseksualizm to Pejic jest jedynym wyjątkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. To facet?Oooo.
    Myślałam że to taka ładna dziewczyna xD
    Powiem szczerze że nie lubię gdy chłopak wygląda jak dziewczyna.
    http://whiteboarde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też myślałam że to dziewczyna.Masz ciekawy blog zapraszam cię do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń