28.2.11



Sama nawet nie wiem co o tym sądzić. Z początku mnie zamurowało, mam ogółem wstręt do Niemców, tym bardziej do Hitlera, a jeden z moich (i nie tylko moich) ulubionych kreatorów wyznaje takie rzeczy obrażając przy tym Żydów. Z tego co się dowiedziałam, John za swoje antysemickie i rasistowskie zachowanie został zwolniony ze stanowiska projektanta Diora i będzie miał również rozprawę sądową. Mimo tego piątkowy pokaz Dior na francuskim tygodniu mody odbędzie się. Nie wiem, co dalej, kogo zatrudnią. Może Haider Ackermann, wymarzony następca Karla Lagerfelda? W każdym bądź razie do jakiegoś czasu sprawa ta będzie jeszcze nagłaśniana w mediach, a Galliano może się nie udać odbudowanie dobrego wizerunku. "Psuje wizerunek całemu światu mody" - powiedział dyrektor kreatywny Chanel. Być może to prawda, a co dalej z Diorem, jego następcą, samym Galliano oraz jego marką nie mam pojęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz